Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem MEiN z dnia 7 czerwca 2023 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz. U z 2023r., poz. 1120) dotychczasowe legitymacje zostają zastąpione przez e-legitymacje w formie kart plastikowych.
Legitymacje szkolne wydane zgodnie z dotychczas obowiązującymi przepisami, czyli legitymacje papierowe zachowują ważność po dokonaniu aktualizacji odpowiednią pieczątką przez szkołę, do czasu zakończenia przez ucznia kształcenia w danej szkole.
Legitymacje szkolne wydane po 12 lipca 2024 r. mają postać kart plastikowych.
Legitymacje te będą wydawane w pierwszej kolejności uczniom klas pierwszych oraz nowo przyjętym uczniom szkoły.
W każdym czasie kiedy legitymacja ucznia zostanie zgubiona lub ulegnie zniszczeniu, rodzice mogą wystąpić z wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji, który również będzie wydawany w formie karty plastikowej.
W celu złożenia zamówienia niezbędne jest przesłanie na adres e-mail: elegitymacje@zsp10.resman.pl aktualnego zdjęcia, które musi spełnić niżej wymienione wymagania:
• format pliku JPG
• obraz o rozdzielczości 300 dpi
• zdjęcie twarzy zajmujące ok. 80% powierzchni (twarz musi być skierowana prosto w obiektyw aparatu)
• zdjęcie powinno być w wersji kolorowej
• plik w tytule ma zawierać: imię i nazwisko ucznia oraz klasę, do której aktualnie uczęszcza.
Wniosek o wydanie duplikatu legitymacji: ZSP 10 Rzeszów » Dokumenty szkolne
ul. Dębicka 288,
35-213 Rzeszów
Sekretariat:
tel.: 17 748 36 12
e -mail: sekretariat@zsp10.resman.pl